lena-i-lyckebo

Direktlänk till inlägg 16 juli 2012

Lite mera finnesser önskas på denna bloggplats

Av lena-i-lyckebo - 16 juli 2012 20:50

Go kväll i stugorna. Jag försöker förlika mig med denna nya blogg och det kanske känns OK om ett tag men saknar en del praktiska funktioner som Bloggspace hade och dom är:

 

En vänlista där man också ser avatarerna.

En rulllista på sidan där man ser vilka besökare som kikar in. Då kan man också besöka dessa personer.

Sånt kan ju inte vara så svårt för denna bloggplats att fixa  . Som det är nu så känns det så anonymt att blogga, kanske man blivit bortskämd  .

 

Vattnet i älven har stigit drastiskt sen allt regn och många stugor och hus är i farosonen. Jag ser att vattnet är ändå framme vid husgrunderna och det måste kännas hemskt för ägarna att bara kunna se på. Måtte det inte regna nåt mera under dom närmaste dagarna.

Jag ska inte bli sen och sitta vid datorn i kväll så här rundar jag av för i dag.

Puss på pannan och god natt från ett soligt Lyckebo


 

 
 
Ingen bild

Ingrid

16 juli 2012 21:42

Hej,Lena Ja det känns väldigt anonymt må jag säga.
Knappt ingen som har tittat in på min blogg.Jo,Pearl1
Saknar också en rulllista vilka som tittat in.
God-Kväll&Sov-Gott

 
Barbamamma

Barbamamma

16 juli 2012 23:00

Hej Lena!
Så kul att ha hittat dig, flera f.d bloggspacare verkar ha hamnat här...Har de samma funktion att man ser sina bloggvänners senaste inlägg i en ruta, så som vi hade?
Min nya blogg ligger på http://barbamammas.wordpress.com åtminstone än så länge tills jag vet om det är bra här:-)
KRAM

http://barbamammas.wordpress.com

 
zita på bloggspace

zita på bloggspace

16 juli 2012 23:53

Hej!

Det va kul o se lite "kända" bloggare igen hoppas allt är bra trots regnet :(

Ha det gott

http://zitaohugo.wordpress.com

 
marita jansson

marita jansson

17 juli 2012 05:50

jag håller med dig. Saknar oxå en del saker vi hade på bloggspace. Men man kanske kan skriva till denna suporten o fråga. Man är ju ganska van vid den förra bloggen. Allt detta kom ju så plötsligt.

http://glittermj-nortan.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Rosie

17 juli 2012 06:40

Jag håller med dig Lena. Jag saknar också bloggspaces och känner mig anonym och det är inte lika kul att skriva inlägg. Men det kanske blir bättre med tiden. önskar dig en bra dag min vän.
KRAM ROSIE

 
Emm

Emm

17 juli 2012 10:47

Saknar också den funktionen. Nu måste man lägga till varandra på Bloglovin för att se sina vänners nya inlägg.

http://www.emmli89.bloggplatsen.se

 
Pearl1

Pearl1

17 juli 2012 12:14

Hej Lena...........
Hamnat här oxo o får "gråa" hår...!!!
INGET, funkar som JAG vill.....! klipp från youtube, musik, ...
Den lilla "retliga" rutan , som jag ej kan få in en bild i.....
O, detta evinnerliga "klickande" , stanna på sidan eller lämna....!!
Inte, SER man heller besökande... Ingen vänlista.....
Omständigt o klyddigt , i min mening.............Ska VI, alla "titta" runt o fösöka hitta ngt. annat...........!????
Vill ju ikke mista bloggvänner, men denna sidan känner JAG mig ej "HEMMA" på....."Ger" mig som sagt ...."GRÅA HÅR "...!!!...

http://Pearl1.bloggplatsen.se

 
Eleonor

Eleonor

17 juli 2012 16:09

Ja många tycks ha startat i wordpress.com. Även jag saknar dom funktioner vi hade i bloggspacen. Har ingen aning om wordpress eller den här siten är bäst. Kram

http://www.surridurr.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lena-i-lyckebo - 4 januari 2020 15:56


Vad har husfolket dragit in i huset? Man får ju aldrig vara i fred  utan måste hålla ett öga uppe          Nåja, den är ju inte igång för jämnan, tack och lov      ...

Av lena-i-lyckebo - 4 januari 2020 12:25


Hej på er alla.   Det är ett år sedan jag varit in på bloggen och blev så glad att höra att man är saknad, skärpning Lena     Allt har rullat på i mitt liv, en sorglig händelse skedde i Juni månad då min älskade Towe somnade in. Hon blev 14 å...

Av lena-i-lyckebo - 28 december 2017 20:25

    Vi har haft en lugn Jul och firade faktiskt julaftonen på juldagen för barnbarnen var med morföräldrarna detta år. Vi turas om pga att deras föräldrar bor på var sitt håll men båda är med på alla högtider, skönt att kunna vara vänner trots a...

Av lena-i-lyckebo - 23 november 2017 07:47

    God morgon. Jag vaknade före tuppen och sitter här och väntar på att dagsljuset ska komma.  Några timmar har vi på oss att uppleva detta men snart är vi inne i Polarnatten och då är solen under horisonten. Omkring den 15/12 går vi in i detta...

Av lena-i-lyckebo - 13 november 2017 18:54

          Barnbarnen växer så det knakar. Tuva-Lisa är 7 år i dag, går i första klass  och Moa 4 år.  Det finaste som finns och livets efterätt   . Att få viskat i  mitt öra dessa ord "Fammo, du är bäst" är som ljuv musik.       ...

Presentation


Midnattsolen är min sommar och norrskenet min vinter.

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<<
Juli 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Fråga mig

11 besvarade frågor

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Bloggtid

Kommentarer

Bloggvänner

bloggvänner


Ovido - Quiz & Flashcards