lena-i-lyckebo

Alla inlägg under mars 2013

Av lena-i-lyckebo - 16 mars 2013 17:42

Blogg fridatowe :Lena i Lyckebo, Kiruna i mitt hjärta, Skotern till Konsum

Det blev en sväng till Jukkaskonsum för att handla lite blomster till festen i kväll. Två fordon stod snyggt ställda på parkeringen, så här är det att bo utanför stan{#}. Jag tog bilen för det är minst krångligt{#}

Av lena-i-lyckebo - 9 mars 2013 20:10

Blogg fridatowe :Lena i Lyckebo, Kiruna i mitt hjärta, Ska på festivalkväll

Det är dags att sätta på mig lite tjusigt och ge mig iväg för att bänka mig inför melodifestivalen. Första parkett har jag och scenen alldeles framför mig utan att nån framför skymmer sikten. Undra om långkalsonger och stor T-shirt duger i skönaste fåtöljen{#}. Det här året har jag inte ett hum om vilka låtarna är och artisterna som gått vidare, intresset har varit noll. Ett glas rött och lite nötter får bli supèn och det duger långa vägar.

Blogg tillhörande fridatowe : Lena i Lyckebo, Kiruna i mitt hjärta, Ska på festivalkväll

Kramelikramen..........{#}

Presentation


Midnattsolen är min sommar och norrskenet min vinter.

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Fråga mig

11 besvarade frågor

Tidigare år

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Bloggtid

Kommentarer

Bloggvänner

bloggvänner


Ovido - Quiz & Flashcards